روان درمانی

روان درمانی

چه افرادی نیازمند روان درمانی هستند؟

به شما تلفن بزنیم

روان درمانی مسیری است برای بهبود و درمان علائم خلقی، هیجانی و رفتاری.

در روان درمانی فردی روانشناس یا روانپزشک با استقاده از رویکردهای درمانی مختلف به افراد کمک می‌کند تا به کاهش یا بهبود کامل علائم اختلالات یا مسائل فردی و بین فردیشان بپردازند و مهارت‌های جدید و لازم را فرا گیرند.

در جلسات روان درمانی متخصص بدون قضاوت، فضایی فراهم می‌کند تا مراجع مسائلش را بیان کرده، حس همدلی را از جانب متخصصش بپذیرد و سبک جدیدی از زندگی را فرا گیرد.

اما چه افرادی نیازمند روان درمانی هستند؟

می‌توان گفت که همه افراد نیازمند روان درمانی هستند چراکه به بهبود روند زندگی کمک می‌کند. اما گروه هایی هستند که نیاز مبرمی به کمک متخصص دارند مانند افرادی که دارای اختلالاتی هستند از جمله اختلال خلقی (افسردگی)، وسواس، اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، پانیک، شخصیت، عدم کنترل خشم، سوگ و ...

گاه افراد دوره کودکی و نوجوانی بحرانی داشته و باورها یا طرح‌واره‌های ناسالمی برایشان ایجاد شده و مسائل حال حاضرشان به دلیل گذشته‌شان می‌باشد و نیازمند تغییر باورهایشان به کمک متخصص می‌باشند.

در مرکز روانشناختی مهرپندار امید گروه متخصصین با رویکردهای مختلف درمانی مهارت‌های لازم را برای حل تعارضات و اختلالات به مراجعین آموزش می‌دهند تا سبک متفاوت‌تری از زندگی را تجربه کنند.

 

حمید شمسه بازدید: 1155 تاریخ: آدرس وب

بزودی با شما تماس می‌گیریم

دیدگاه خود را بیان بفرمائید

  • هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
قالب:
جنسیت: