مرد‎های عاشق این کار‎ها را انجام نمی‎دهند

مرد‎های عاشق این کار‎ها را انجام نمی‎دهند

چه رفتاری عاشقانه نیست

به شما تلفن بزنیم

وقتی می‎خواهیم وارد رابطه‎ای بشویم، تمام سعی و آرزویمان این است که رابطه‎ی عاشقانه‎ای را پیش ببریم، اما خیلی از زمان‎ها می‎شود که برای خانم‎ها این سؤال پیش می‎آید که "با این کاری که طرف مقابلش انجام داد آیا به اندازه واقعی عاشق هست یا خیر؟" باید گفت که مرد‎های عاشق این کار‎ها را انجام نمی‎دهند:

1. هرگز از شما نخواهد خواست که از کسانی که دوستشان دارید فاصله بگیرید.

او به نیاز‎های شما احترام می‎گذارد، همین‎طور به افرادی که شما دوستشان دارید. پس هرگز از شما نخواهد خواست که از کسانی که دوستشان دارید فاصله بگیرید حتی اگر خود با آن‎ها ارتباط صمیمانه‎ای برقرار نکند.

2. هیچ وقت برنامه‎های شما را به هم نمی‎زند.

او به شما احترام می‎گذارد، پس زمانی که برنامه‎ای دارید هیچ وقت برنامه‎ی از پیش تعیین شده‎ی شما را به هم نمی‎زند و در این مورد خود‎خواهی نمی‎کند.

3. هیچ وقت بعد از مهمانی‎ها شما را رها نمی‎کند.

مردی که عاشق است هرگز پارتنرش را در موقعیتی که احساس خطر کند رها نمی‎کند. او همیشه حواسش به عشقش هست و به‎طور غریزی برای پارتنرش ایجاد امنیت می‎کند. پس اگر در موقعیت‎های مختلف طرف مقابل‎تان شما را رها کرد و به شما احساس عدم امنیت داد نشانه‎ای است که عاشق شما نیست.

4. هیچ وقت از شما نمی‎خواهد کاری را که بر‎خلاف میل‎تان هست انجام دهید.

او به شما احترام می‎گذارد، به علایق‎تان، به عقاید و سلیقه‎تان. پس با شما مبارزه نمی‎کند و تلاش نمی‎کند تا کاری را بر‎خلاف میل‎تان انجام دهید. باید گفت او به فردیت شما احترام می‎گذارد.

5. او از شما نمی‎خواهد که خودتان را تغییر بدهید.

او شما را همان‎طور که هستید پذیرفته و به همین دلیل عاشق شما شده است. پس تلاشی نمی‎کند که شما را تغییر بدهد و شما را همان‎طور که هستید دوست دارد. این قبیل مرد‎ها شخصیت بالغی دارند و به خود و انتخاب خود احترام می‎گذارند.

 

حمید شمسه بازدید: 988 تاریخ: آدرس وب

بزودی با شما تماس می‌گیریم

دیدگاه خود را بیان بفرمائید

  • هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
قالب:
جنسیت: