عشق در یک نگاه

عشق در یک نگاه

آسان ترین افراد برای عاشق شدن

به شما تلفن بزنیم

احتمالاً آسان ترین افراد برای عاشق شدن کسانی هستند که درباره‎شان چیزی نمی‎دانیم. روابط عاشقانه، هرگز به آن نابی خیالبافی‎های پنهانی سفر‎های طولانی قطار با فرد زیبایی که رو‎به‎رویمان نشسته و از پنجره بیرون را نگاه می‎کند، نیستند.
سرخوردگی ناشی از آشنایی بیشتر با معشوق، مشابه آن است که سمفونی ای در ذهنتان بسازید و بعد عین آن را در سالنی توسط ارکستر کامل بشنوید. هر‎چند از یافتن تأیید بسیاری از ساخته‎هایمان در یک اجرا تحت تأثیر قرار می‎گیریم، در عین حال متوجه جزئیاتی می‎شویم که دقیقاً آن چیزی نیست که منظور ما بوده. آیا یکی از ویولونیست‎ها کمی خارج نمی‎زند؟ آیا فلوت قدری دیر ملحق نشد؟ صدای طبل قدری بلند نیست؟
کسانی که در نظر اول عاشقشان می‎شویم سلائق جدل برانگیزی ندارند، چه در مورد کفش باشد چه ادبیات، همان گونه که در سمفونی تمرین نشده، از ویولون خارج و فلوت دیر‎هنگام  خبری نیست. اما به محض آن که رؤیایمان  به تحقق در‎می‎آید، آن موجودات آسمانی که در ناخودآگاهمان شناور بودند، خود را با تمام خصوصیات ذهنی و جسمی‎شان، به شکل موجودات مادی آشکار می‎کنند.
تفاوت‎های تهدید‎آمیز در نقاط اساسی بروز نمی‎کند (ملیت، جنسیت، طبقه، شغل). بلکه برعکس سر مسائل کوچک سلیقه‎ای و دیدگاه‎ها به وجود می‎آید.

 

ابولفضل حفیظی بازدید: 1188 تاریخ: آدرس وب

بزودی با شما تماس می‌گیریم

دیدگاه خود را بیان بفرمائید

  • هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
قالب:
جنسیت: