سوال‎هایی که در ابتدای رابطه باید از مرد‎ها پرسید؟

سوال‎هایی که در ابتدای رابطه باید از مرد‎ها پرسید؟

سوال و جواب‎هایی که منجر به سرمایه گذازی عاطفی در رابطه می‎شود

به شما تلفن بزنیم

1. اهداف کوتاه‎مدت تو چیست؟

یکی از کلیدی‎ترین سؤال‎ها این مسئله است که فرد مقابل شما چه اهداف کوتاه‎مدتی دارد. با پی بردن به این که چه برنامه‎ریزی‎ای انجام داده و چه کار‎هایی می‌‎خواهد بکند، تا حدی با شخصیت و علایقش آشنا خواهید شد. افرادی که فاقد برنامه‎ریزی برای اهداف کوتاه‎مدت هستند قاعدتاً توانایی برنامه‎ریزی بلند‎مدت را ندارند و فرد بالغی برای رابطه شما نیستند.

2. اهداف بلند‎مدت تو چیست؟

اگر فردی نتواند جواب متفاوتی به این سؤال نسبت به پرسش قبلی بدهد نشان‎دهنده این مسأله است که نمی‎شود سرمایه‎گذاری عاطفی دقیقی روی او داشت. افرادی که شخصیت بالغانه‎ای دارند، توانایی برنامه‎ریزی طولانی‎مدت را دارند. باید این نکته را نیز در نظر گرفت که آیا در این برنامه‎ریزی بلند‎مدت شما جای دارید یا خیر؟

3. دید‎گاهش در مورد دیگر رابطه‎ها (خانواده و دوستانش) چیست؟

اگر فرد با خانواده و یا دوستانش مشکلات اساسی دارد و یا آن‎ها را از زندگی‎اش حذف کرده و به کناری گذاشته هیچ تضمینی وجود ندارد که با شما نیز چنین نکند. پس باید در نظر گرفت که اگر روابطش بر پایه احترام به دیگران نیست لازم است تفکر بیشتری کرده و سرمایه‎گذاری عاطفی روی این شخص انجام نشود.

4. راجع به من چه فکری می‎کنی؟

باید در نظر بگیرید افکاری که طرف مقابل به شما دارد نوع رابطه را جهت می‎دهد. افکاری مانند این که همسر خوبی هستی، مادر فداکاری می‎شوی، شریک خوبی هستی و ... .
اگر افکار واضح و روشن نبود باید دقت بیشتری در روابط کرد و سرمایه‎گذاری عاطفی کمتری انجام شود.

5. در مورد من چه احساسی داری؟

این سؤال مستقیم‎تر از سؤال قبلی در مورد خود شما است. این‎که فرد مقابل چه احساسی در مورد شما دارد؟ زمانی که شما را می‎بیند و یا صدای شما را می‎شنود. زمانی که قرار ملاقات با یکدیگر دارید و ... .
احساس طرف مقابل آینه‎ای است برای رابطه‎ی پیش روی شما.
از پرسیدن این سؤالات نترسید چرا‎که اگر مردی عاشق شما باشد از شنیدن این پرسش‎ها فرار نخواهد کرد و به سؤالات صادقانه پاسخ خواهد داد.

 

حمید شمسه بازدید: 1328 تاریخ: آدرس وب

بزودی با شما تماس می‌گیریم

دیدگاه خود را بیان بفرمائید

  • هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
قالب:
جنسیت: